top of page

De slechtst georganiseerde steeplechase ooit

Bijgewerkt op: 19 jun. 2023

Er zijn geen woorden om te beschrijven hoe erg ik steeple gemist heb. Voor mij is dit nog steeds het koningsnummer. Snelheid, uithouding, sprongkracht, techniek en vooral heel veel lef: enkel zo overleef je 35 balken en 7 waterbakken.

7 ja.

Een jurylid in Nederland was daar even door in de war en stuurde ons verkeerd.

Resultaat: een top-tijd die jammergenoeg niet aanvaard werd, want we hadden een steeplebak te weinig achter de kiezen.

Voor het aanbod om de wedstrijd een half uur later opnieuw te lopen, heb ik vriendelijk bedankt.

Ik loop graag steeple, maar twee keer op twee uur is zelfs mij teveel.


Hoewel mijn techniek wel weer toppie was, al zeg ik het zelf ;)




7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page